Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

ΠΩΣ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΩ ΤΗ ΜΕΛΙΓΚΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΜΟΥ;



Τα φυτά μας κολλήσανε μελίγκρα, τώρα τι κάνουμε;


Παρατηρήσαμε ότι τα φύλλα του γερανιού μας και ο μίσχος των χρυσάνθεμων γέμισαν με κάτι ψιλά, μαύρα ζουζουνάκια, τη γνωστή μελίγκρα.


ΜΕΛΙΓΚΡΑ: ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑΡΑΚΙΑ, ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΤΡΥΠΟΥΛΕΣ;


Η αλήθεια είναι ότι παλιότερα χρησιμοποιούσαμε φάρμακα του εμπορίου, που προμηθευόμασταν από φυτώρια για να την καταπολεμήσουμε. Τώρα όμως εφαρμόσαμε μια νέα τεχνική, οικολογική, φτηνή και αποτελεσματική, που την ακούσαμε στα «Κηπουρέματα» του ΣΚΑΙ και στους «Κηπουρούς του Mega» και σας τη μεταφέρουμε.

Γεμίστε ένα βαποριζατέρ με ένα λίτρο νερό και αραιώστε μία με δύο κουταλιές πράσινο, υγρό σαπούνι ή και λίγα κομματάκια από πλάκα πράσινου σαπουνιού. Ψεκάζετε δύο φορές τη βδομάδα μέχρι να δείτε να εξαφανίζεται ή μελίγκρα.



Η ΚΗΠΟΥΡΟΣ ΕΥΓΕΝΙΑ ΕΝ ΔΡΑΣΗ...ΞΟΥΤ ΚΑΚΙΑ ΜΕΛΙΓΚΡΑ!


3 σχόλια:

Table Rouge είπε...

Στο κήπο μου μόλις εμφανιστεί μελίγκρα, εμφανίζονται από το πουθενά και διάφορα είδη πασχαλίτσες και τις τρώνε. Έχω να ψεκάσω δυο χρόνια! Πάντως αυτό το κόλπο δεν το ήξερα. Το σαπούνι δεν κάνει κακό στα φυτά?
Καλό απόγευμα σας εύχομαι!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Με έβαλες σε σκέψεις κι έτσι το έψαξα λιγάκι, δες τη σημερινή μας ανάρτηση! Φιλιά κι ευχαριστώ για το σχόλιό σου, γιατί στάθηκε αφορμή για να βρω κι ενδιαφέροντα πράγματα!

Table Rouge είπε...

Δεν το ήξερα ότι οι πασχαλίτσες έχουν βρει καταφύγιο στον κήπο μου. Ενθουσιάστηκα!!! Πάντως έχω και άλλα ζωντανά της φύσης που δεν τα ξέρω αλλά τα βλέπω που συνεργάζονται για το καλό του κήπου μου. Και μαθαίνω βασικά πράγματα ότι π.χ όπου υπάρχει το κακό υπάρχει και το αντίστοιχο καλό!!! Μάθημα ζωής!!!
Να έχεις μια πολύ καλή μέρα!