Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Κέντημα σε ευχετήρια κάρτα

Τί μου κάνετε, αγαπημένη παρέα;

Εγώ σήμερα άφησα τις δουλειές στην άκρη κι ασχολήθηκα με μια ευχετήρια κάρτα για ένα
καλό ξάδερφο, που παντρεύεται το άλλο Σάββατο. Σκέφτηκα να μην αγοράσω μια έτοιμη, αλλά να προσπαθήσω να φτιάξω μία πιο προσωπική και ίσως λίγο ασυνήθιστη, μιας και το κεντρικό θέμα είναι κεντημένο.

Η αλήθεια είναι ότι στα ξένα περιοδικά έχω δει κατά καιρούς να προτείνουν κ
εντημένα tags και κάρτες, κυρίως πάνω σε χαρτόνι. Εγώ είπα να το παραλλάξω λιγάκι και να κεντήσω μια καρδούλα πάνω σε ένα κομμάτο γαλάζιας τσόχας (felt).

Aφού ξετρύπωσα τα χαρτιά που διέθετα και βρήκα το σχέδιο και τις οδηγίες στο www.stitchpoint.com, χρησιμοποίησα καμβά ξεφτίσματος και κλωστή κοτόν περλέ για να
κεντήσω το μοτίβο.

Ο καμβάς ξεφτίσματος ουσιαστικά χρησιμοποιείται όταν θέλουμε να κεντήσουμε συνήθως σταυροβελονιά σε ύφασμα πολύ πυκνό. Αφού τον στερέωσα με καρφίτσες πάνω στην τσόχα, άρχισα να κεντώ. Μόλις ολοκλήρωσα το μοτίβο άρχισα το ξέφτισμα. Δεν ήταν ούτε εύκολο
ούτε δύσκολο για πρώτη φορά που το εφάρμοζα κι εν τέλει η καρδιά επιβίωσε πάνω στην τσόχα!



Ύστερα προβληματίστηκα με το στήσιμο της κάρτας...Ανάμεσα σε αυτά τα χαρτιά δεν μπορούσα να βρω ιδιαίτερη έμπνευση. Μάλλον είχα κουραστεί, γιατί τα χαρτιά μου φαίνονται ωραία!


Εν τέλει, για να μην πάει χαμένος ο χρόνος είπα να κάνω κάτι κοινότυπο...και να συνεχίσω τη διακόσμηση κάποια άλλη φορά με μεγαλύτερη όρεξη.





Ελπίζω ως ώρας να μην τα πήγα και πολύ άσχημα! Οι παρεμβάσεις σας είναι ευπρόσδεκτες!!!

Φιλάκια

9 σχόλια:

Sandra Simião είπε...

Olá Amiga! Adorei conhecer seu blog, tudo muito lindo. Já estou te seguindo. um abraço

βικυ είπε...

όμορφο

maya =^o^= είπε...

πολύ δουλειά ..σε δικαιώνει το αποτέλεσμα...!!!μπράβο!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ευχαριστώ κορίτσια. Ισως είναι λίγο σκέτη και πρέπει να βάλω κάτι διακοσμητικο;;

fotolabida1 είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Fotolabida1 σε ευχαριστώ, όσο την κοιτάω μου φαίνεται καλύτερη. Σίγουρα όμως θέλει δουλειά ακόμα.....

despina είπε...

Καμιά φορά τα απλά είναι και τα πιο όμορφα!!!!είναι υπέροχη!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εμένα μου αρέσει ακριβώς επειδή είναι απλό και λιτό!!!
Φιλάκια, καλή βδομάδα!

το χειρότεχνο είπε...

δεν παιζεσαι εισαι απιστευτη !!!!εχεις φοβερες ιδεες!!!νομιζω θα ενθουσιαστει ο ξαδελφος!!!