Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Η σταυροβελονιά τρύπωσε στην κουζίνα μας!!

Χαίρεται καλή μας γειτονιά!

Σήμερα η ανάρτησή μας είναι σύντομη αλλά γεμάτη δημιουργηκότητα. Η έμπνευση μας ήρθε αφού φτιάξαμε αυτά τα βαζάκια με τα υπέροχα περεχόμενα. Μπορεί να τα περιποιη
θήκαμε και να τους βάλαμε καρτελάκια με τις βασικές πληροφορίες, μα σκεφτήκαμε να τους δώσουμε ένα ακόμη πιο προσωπικό τόνο και να τα διακοσμήσουμε λίγο παραπάνω.

Έτσι, προμηθευτήκαμε έτοιμες φάσες για σταυροβελονιά και βρήκαμε ωραία σχεδιάκια για να κεντήσουμε διάφορα θέματα και μηνύματα σαν κι αυτά...


Αναμένατε στις οθόνες σας για τη συνέχεια της ανάρτησης για να δείτε πώς θα εξελιχθεί όλο το εγχείρημα!!

Βέβαια, δεν μπορέσαμε να συγκρατηθούμε και αρχίσαμε κι επισήμως τις προετοιμασίες για τα Χριστούγεννα. Κεντήσαμε το παρακάτω θέμα εμπνευσμένο από τη σκανδιναβική κουλτούρα.



Πράγματι, είναι μια εναλλακτική ματιά που ξεφεύγει από τα κλασσικά χριστουγεννιάτικα μοτίβα και μάλιστα δεν παραπέμπει απολκειστικά σε αυτή τη γιορτή. Θα το κάνουμε καδράκι και θα το δωρίσουμε σ' ένα αγαπημένο μας πρόσωπο!

Φιλάκια πολλά!

16 σχόλια:

Evie είπε...

WOW, τόσο όμορφα!!!!! Μου αρέσει πολύ το κέντημα και είχα αρχίσει να κεντώ από 5 χρονών. Καλό βράδυ κορίτσια!

Rena είπε...

Πανέμορφα αναμένω την συνέχεια!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ευχαριστούμε, κορίτσια!! Αναμένατε τη συνέχεια!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εννοείται ότι αναμένουμς την συνέχεια!!!
Μπράβο χρυσοχέρες μου!
Φιλιά!

mary's crafts είπε...

Πολυ ομορφα τα κεντηματα σας! Συγχαρητηρια!!!

Table Rouge είπε...

Περιμένουμε με αγωνία την συνέχεια που από ότι φαίνεται θα είναι πολύ όμορφη!! Σας στέλνω την καλημέρα μου με τις ευχές μου για ένα δημιουργικό Σαββατοκύριακο!! Να είστε καλά!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ευχαριστούμε!! Ελπίζουμε να έχουμε επιτυχία! Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

ιρινι είπε...

Μου αρέσουν τόσο πολύ!!!εχω δυσκολία πια με το κέντημα, τα μάτια μου δεν με βοηθάνε και μου εχει λείψη πραγματικά το κέντημα!
καλό σας απόγευμα κορίτσια μου!!

para-kelsoscooks είπε...

Η σταυροβελονιά ήταν και είναι η μεγάλη μου αγάπη. Έχω φτιάξει και εγώ παλαιότερα φάσες για πετσέτες. Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο να έχετε.

NANTIA είπε...

Τι όμορφα που τα φτιάχνετε βρε κορίτσια! Μου αρέσει που παντού υπάρχει ο προσωπικός τόνος!
Καλό Σαββατοκύριακο!

katerina kapa είπε...

Κορίτσια είναι πανέμορφα κι εσείς χρυσοχέρες...Εγω έκανα δύο χρόνια να μάθω την σταυροβελονιά...και ακόμη μαθαίνω!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαστε και ...master της σταυροβελονιάς αλλά το προσπαθούμε!! Προσπαθείστε κι εσείς, θα σας αρέσει εν τέλει!!Φιλιά!

mirsini's creations είπε...

Πολύ ωραία ιδέα αυτή για τα βαζάκια!!! Θα γίνουν πολύ όμορφα αν κρίνω απο τις φάσες!!! Περιμένω να δώ και τη συνέχεια! Τώρα θυμήθηκα ότι όταν ήμουνα μικρή είχα κάτι σχέδια για κέντημα που τα έκανα καδράκια και ότι μου άρεσε πολύ (παρόλο που ήμουν άσχετη)!!! Λές να ξαναδοκιμάσω;!! Ωραίο θα είναι σίγουρα!! Μου αρέσει πολύ το σκανδιναβικό σχέδιο!!! Πολύ όμορφο!!! Γειά στα χέρια σας κορίτσια!!!
Ελάτε από το μπλογκ μου!!! Σας προσκαλώ για ένα παιχνιδάκι!!!
Πολλά φιλιά!!! :ο))

Marina είπε...

Μπράβο κορίτσια!!!
Ότι πιάνετε χρυσάφι γίνεται!!!

το χειρότεχνο είπε...

σας περιμενει ενα βραβειο στο σπιτακι μου!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Κορίτσια ευχαριστούμε για τα βραβεία. Από Δευτέρα θα κάνει εμφάνιση και το αδερφάκι και θα τα περιποιηθούμε!!