Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

Αποτελέσματα κλήρωσης για τα σημειωματάρια

Γεια σας και χαρά σας! 

Σήμερα σας έχουμε τα νέα της κλήρωσης, η οποία έγινε μέσω τηλεφώνου. Η μαμά επέλεξε το νούμερο 35 και η Ευαγγελία το 48. Ξέρετε τώρα, αυτές είναι παρέα στη Λευκάδα και καλοπερνάνε κι εγώ εδώ μόνη μου στη Χίο.... Είχαμε λοιπόν, 64 σχόλια από τα οποία αφαίρεσα ένα διπλό. Το 35ο σχόλιο είναι από την Kathy με το σχόλιο:


"Εύχομαι να τους χιλιάσετε! Eυχαρισοτύμε για όσα μοιράζεστε μαζί μας όλον αυτό τον καιρό!" 

και το 48ο είναι από τη Chryssa με το σχόλιο:

"Xronia sas polla loipon!Tromero blog!!!To mail mou einai gold-ess@hotmail.com"

Κορίτσια περιμένουμε τις διευθύνσεις σας για να παραλάβετε γρήγορα τα δωράκια σας!
Σας ευχαριστούμε όλους για τη συμμετοχή και μην ξεχνάτε, την Κυριακή έχουμε τη μεγαλύτερη πανσέληνο του έτους!!!  

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητηρια στα τυχερα κοριτσια!

deppy11 είπε...

Μπραβο σας κοριτσια!!! Μπραβο και στις νικητριες!!!!

φιλια!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Συγχαρητήρια πολλά στις τυχερούλες νικήτριες!!!
Φιλιά!

Δέσποινα είπε...

Συγχαρητήρια στις τυχερές!!!

Madlen είπε...

Συγχαρητήρια στα κορίτσια και μπράβο σε εσάς που τα φτιάξατε, εντυπωσιάστηκα που ήταν εξ΄ολοκλήρου από τα χεράκια σας!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Αν η Kathy είναι από το Ανθομέλι, τότε είναι ηαδερφή μου και δεν το έχει δει ακόμα! Θα της το πω όμως εγώ σε τρία λεπτά! Γιούπι! Το αστείο είναι ότι η αδερφή μου έχει κόλλημα με τις ατζέντες και τα σημειωματάρια από μικρή. Εγραφε και πάντα ημερολόγιο... μέχρι που το βρήκε η μαμά,χιχι!!! Πριν τις ψηφιακές γειτονιές της δώρισα εγώ ένα αλλά είμαι σίγουρη ότι θα το έχει ήδη γεμίσει. Οπότε να είστε σίγουρες ότι το δώρο σας θα της φανεί πολύ χρήσιμο!!!!Ευχαριστώ εκ μέρους της!!! Callie by Anthomeli
Y.Γ. Τώρα αν είναι άλλη Kathy απλά γράψτε λάθος,χαχα!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ειναι γεγονός, κέρδισε η αδερφούλα σου κι επειδή το μειλ μου δεν σας έφτασε για άγνωστο λόγο παρακαλώ στείλτε μου τα στοιχεία στο vrettou_e@yahoo.gr

Chrissa είπε...

Γιουπι!!!!!Μολις το δα!!!Ευχαριστω και παλι!!!!Εχω στειλει μειλ με τη διευθυνση!!Συνεχιστε την ομορφη δουλεια!!!

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Ευχαριστώ πολύ για το δώρο! Ειδικά επειδή είναι πανέμορφο και χειροποίητο! Φιλιά!
kathy by anthomeli

Chrissa είπε...

Μολις το ελαβα!!!Ειναι υπεροχο!!Και το αμπαλαζ!!!:P

Ευχαριστω και παλι!!!