Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Η μετακόμιση, το σεμινάριο τσάντας και η κλοπή του κινητού!!

Τί τα θες, όταν κάτι αρχίζει στραβά κι ο νόμος του Μέρφι συντονίζεται με την Πανσέληνο τότε λίγα τα ψωμιά σου...

Πλέον προσπαθώντας να τα κοιτάξω όλα από μια απόσταση (μικρή ομολογουμένως) βρήκα και το κέφι να αφιερώσω κι ανάρτηση σ' όλα τα κακά συμβάντα μπας και πάμε παρακάτω πιο γρήγορα.

Που δηλαδή παρακάτω θα πάμε σίγουρα και γεωγραφικά να το δούμε, αφού κυρίες και κύριοι και πάλι μετακομίζουμε!!! Ναι ναι, καλά το διαβάσατε, πάμε Κρήτη, Ηράκλειο. Ναι, ναι σας ξέρω, θα αρχίσετε να μου λέτε "Κρήτη, φοβερά βρε!", "Να 'χα την τύχη σου", "Θα περάσετε σούπερ", αλλά βρε παιδί μου πέντε μήνες στο σπίτι μας δε μείναμε! Τι τα θες, το πήρε πείσμα ο Βασίλης και θα φτιάξει όλα τα έργα της Περιφέρειας. Πρώτα Μουσείο Μαστίχας, τώρα Θέατρο... 
Σα δε μου έφτανε η μετακόμιση, που μεταξύ μας το έτερον ήμισι ήδη εγκαταστάθηκε κι έγινε συντεκνος, ήθελα να παω και σε σεμινάριο τσάντας. Σε σχολή, όχι σε ό, τι κι ό, τι. Να τα μάθω όλα τα κόλπα. Τρεις τσάντες θα κατασκευάζαμε, θα μαθαίναμε ένα σωρό πράγματα, θα είχαμε επισκέψεις σε επαγγελματίες του χώρου. Και το πληρώσαμε ακριβότατα το σεμινάριο και μια πάνινη τσάντα φτιάξαμε μόνο (αυτή τη γνωστή την tote, τέσσερις ραφές κι έτοιμη) κι εκεί που ήμουν έτοιμη ν' αποχωρήσω αφού δεν την άντεχα την τόση γνώση διαπίστωσα ότι μου έκλεψαν και το κινητό μέσα από την τσάντα στα 10' που λείψαμε από την αίθουσα και ήμασταν λίγο παραπέρα στον ίδιο όροφο. 

Να με κλαιν κι οι ρέγγες κυρίες και κύριοι, διότι βεβαίως βεβαίως τη σήμερον ημέρα το κινητό δεν είναι ένα απλό κινητό. Έφυγα άρων άρων από το σεμινάριο (δε με σήκωνε και το κλίμα αν με νοιώθετε, αφού και πλήρωσα πάνω από 200 ευρώ για να μη μάθω τίποτε και κλεμμένη έφυγα) και γύρισα σπίτι περνώντας μια υπέροχη ώρα αλλάζοντας όλα τα password σε όλους τους λογαριασμούς. Μετά στο Γερμανό για φραγή κλίσεων και μπλα, μπλα, μπλα...

Δε λέτε που δε μου πήρε το πορτοφόλι ο κύριος κλέφτης που είχα και την ταυτότητα. Βλέπετε, το Σάββατο πέταγα για Ηράκλειο, πήγα στο αμόρε κι έκανα κι ένα έλεγχο στο νέο περιβάλλον. Βρήκα κι ένα φοβερό και τρομερό μαγαζί για ντεκουπαζ, και σχολή Burda (όχι όχι, μακρυά... να μου λείπουν οι σχολές!!!!) και ξορκίσαμε παρέα τον κυρ Μέρφι ατενόζοντας την Πανσέληνο. 

Και τώρα, περνώντας στη στήλη με τα διδάγματα έχουμε και λέμε:

-Δίδαγμα νούμερο 1 αφιερωμένο στη μετακόμηση: 
"Ποτέ μη λογαριάζεις χωρίς τον εργοδότη (που αντικαθιστά επάξια τον ξενοδόχο)

-Δίδαγμα νούμερο 2 αφιερωμένο στη σχολή και το σεμινάριο:
"Οπου ακούς πολλά κεράσια κράτα και μικρό καλάθι". Στην περίπτωσή τους άξιζε κάτι πιο αυστυρό αλλά μου διαφεύγει αυτή τη στιγμή.

-Δίδαγμα νούμερο 3 αφιερωμένο σε μένα σε σχέση με το σεμινάριο. 
"Πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένη!!"

-Δίδαγμα νούμερο 4 αφιερωμένο στο κινητό:
"Το κινητό και τα μάτια σου". Αφού καταλήξαμε να είμαστε δέσμιοι του τηλεφώνου. 

Αυτά τα μαντάτα μου από την βδομάδα που μας έφυγε και πλέον περιμένουμε τα καλύτερα!!!
Φιλάκια πολλά και να προσέχετε!
Ευγενία     

15 σχόλια:

nikol είπε...

Ηρθα να ξορκίσω το κακό με την αισιοδοξία που μονίμως έχω !!!
Για την μετακόμιση είναι δεδομένη άρα θα ευχηθώ με το έτερον ήμισυ καλή διαμονή !!
Για το σεμινάριο τσάντας όμως θυμώνω πολύ !!! Τριγύρω μας υπάρχουν κάθε είδους σεμινάρια με ανθρώπους που δεν γνωρίζουν τα τρία κακά της μοίρας τους και με θύτες όλους εμάς που θέλουμε να μάθουμε !! Πόση υποκρισία προκειμένου να βγάλουν λεφτά !!
Για την δική σου την τσάντα έχω να σου πω να την προσέχεις σαν τα μάτια σου γιατί κορίτσι μου ελαφροχέρηδες υπάρχουν πολλοί και παντού !!!
Να είναι τα τελευταία άσχημα που σου συμβαίνουν !!!
Φιλιά πολλά

My Little Cosy World είπε...

Βρε κορίτσι πολλά τα νέα σου! Τουλάχιστον έρχεται καλοκαιράκι και θα είναι όμορφα στην Κρήτη! Άντε καλή μετακόμιση! Για το κινητό τι να πω, δεν έχω πια εμπιστοσύνη σε κανέναν! Κι όσο για το σεμινάριο θα ζήταγα πίσω τα χρήματα μου! Καλή δύναμη! Φιλιααα

nasia είπε...

Σου στέλνω τη συμπάθειά μου και τη θετική ενέργεια. Η μετακόμιση σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα είναι όντως δύσκολη. Όμως σε αποζημιώνει ο προορισμός.
Όσο αφορά στα υπόλοιπα απλά προσπέρασέ τα όσο κι αν είναι δύσκολο αυτό. Είναι σίγουρο, ότι θα σε κάνουν πιο προσεκτική στο μέλλον.

Νίκη είπε...

Ενα έχω πω ότι τουλάχιστον δεν πλήττετε... Ευγενούλα μου εύχομαι ως εδω να ήταν κι άλλο τίποτα να μη σας βρει.
Η μετακόμιση στην Κρήτη, δε θα σου πω ψεματα, προσωπικά δε θα με χάλαγε καθόλου, ωστόσο σε καταλαβαίνω που δυσφορείς, καθόλου εύκολο πραγμα δεν είναι και μάλιστα όταν έχουν προηγηθεί κι άλλες. Τωρα για τη "σχολή" σίγουρα απαιτείται κάτι περισσότερο, αν δεν έχεις κουράγιο για καταγγελία τουλάχιστον πες το επωνυμα εκεί στην περιοχή μήπως και γλυτώσει κανένας άλλος. Το κινητο έτσι που έχουμε γίνει σου κόβει τα χέρια.
Φιλιά πολλά και θετική ενέργεια!!

Onirokosmos είπε...

Ευγενία μου, κράτα το "Ουδέν κακό αμιγές καλού" και συνέχισε με.. ψηλά το κεφάλι! Μακάρι, όλα όσα σου συνέβησαν να είναι τα τελευταία άσχημα και η συνέχεια των εξελίξεων να σε αποζημιώσει με τον καλύτερο τρόπο! Όσον αφορά το σεμινάριο της κακιάς ώρας, νομίζω πως πρέπει να απαιτήσεις την επιστροφή των χρημάτων σου.
Καλή δύναμη κι από μένα και όλα να πάνε, πλέον, κατ΄ευχήν!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Κορίτσια ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σας λόγια. Την υγειά μας να 'χουμε κι όλα τ' άλλα είναι πταίσματα. Αλλά, όπως και να το κάνεις όταν η μια γκαντεμιά έρχεται πίσω απ' την άλλη σου κακοφαίνεται! Οσο για το σεμινάριο, πραγματικά ήταν της κακιάς ώρας. Θα το φυσάω για πολύ καιρό!!!!

Ελένη Φλογερά είπε...

Κορίτσι μου όλα να σου πάνε καλά από εδώ και πέρα. Όντως μια μετακόμιση είναι πολύ δύσκολη, αλλά έχεις αποκτήσει πείρα τώρα πια... Κακά τα ψέματα σου εύχομαι καλό κουράγιο και καλή διαμονή!

Kitchen Stories είπε...

Ένα νέο περιβάλλον αναζωογονεί τη διάθεση!
Καλή διαμονή στο Ηράκλειο!

Ζ.

Kitchen Stories είπε...

Ένα νέο περιβάλλον αναζωογονεί τη διάθεση!
Καλή διαμονή στο Ηράκλειο!

Ζ.

Φιλία είπε...

Φτου φτου φτου, κορίτσι μου..... ποιος σας μάτιασε; Μικροατυχίες είναι αλλά σου σπάνε τα νεύρα, τα έχω περάσει κι' εγώ. Να είστε καλά και να είναι αυτές όλες σας οι "δυστυχίες".
Έχεις δίκιο να δυσανασχετείς για τη νέα μετακόμιση - πολύ κοντά στην προηγούμενη - αλλά είμαι βέβαιη πως στην Κρήτη θα περάσεις αξέχαστα. Φτάνει να μην πας με αρνητική διάθεση.
Καλή δύναμη, Ευγενία μου...
Φιλάκια

Marie-Anne είπε...

Πραγματικά, όλα μαζεμένα σου ήρθαν Ευγενία μου!!! Γιά την μετακόμιση, αν είναι τέτοια η εργασία του άντρα σου, θα πρέπει να το συνηθίσεις σιγά-σιγά...
Όσον αφορά την "σχολή", ντροπή τους για την εκμετάλλευση/κλεψιά! Απορώ όμως, εσύ που ράβεις υπέροχα, δεν πονηρεύτηκες καθόλου? τι παραπάνω θα μάθαινες εκεί? κρίμα τα χρήματα που έδωσες. Και να σου κλέψουν και το κινητό? τι ατυχία, βρε κορίτσι μου!!!
Εύχομαι να μην σου ξανατύχει κάτι τέτοιο! Καλές προετοιμασίες για την νέα σου μετακόμιση!
Φιλάκια πολλά!

Δημιουργία είπε...

Καταρχήν θα σου ευχηθώ καλή διαμονή στην Κρήτη ,όσο για τα άλλα θα συμφωνήσω με την Νικόλ και την Μαριάννα.

Μαρία Έλενα είπε...

Να περάσεις όμορφα στην Κρήτη
Φιλακια ...

Gina-Teta είπε...

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!ΚΟΙΤΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Αφήνουμε τα άσκημα και παμε παραπερα... Ηρακλειο ερχεσαι; Να έχεις τα καλήτερα απο εδώ και περα...και καλή αρχή οτι και να κάνετε.. εχω θαυμασει παρα πολλες φορες δουλειες σου στο ραψιμο...και ειναι καταπληκτικες...καλη διαμονη σας ευχωμαι εδώ... να περνας ομορφα οτι και να κανεις .. φιλακιααα!!!