Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

Μετρώντας αντίστροφη μέτρηση...

...μα για τί άλλο, για τα Χριστούγεννα βέβαια!!! 

Τα Χριστούγεννα είναι μαγικά, τα Χριστούγεννα είναι γιορτινά, τα Χριστούγεννα είναι η αγαπημένη μου γιορτή! Και μπορεί το έθιμο της αντίστροφης μέτρησης να μην είναι ελληνικό, έχει ωστόσο αρχίσει να γίνεται αγαπημένη πλέον συνήθεια ανάμεσα στις νέες οικογένειες. 


Μεταξύ μας, θα ήθελα κι εγώ ως παιδί να μετράω την κάθε μέρα του Δεκέμβρη και ν' ανακαλύπτω μικρές εκπλήξεις που θα με έφερναν όλο και πιο κοντά στη μεγάλη γιορτή!! 


Προσπαθώ ν' αντιληφθώ τον ενθουσιασμό στα μάτια των μικρών παιδιών, αυτό τον ενθουσιασμό που μας τροφοδοτεί όλους μας για νέα πράγματα, νέες ανακαλύψεις, νέες δημιουργίες. 


Κι ενώ ποτέ δεν ασχολήθηκα ουσιαστικά με χριστουγεννιάτικες κατασκευές, φέτος έβαλα μπρος από νωρίς για να ετοιμάσω κάποια Advent Calendars. Πολύ μου άρεσε η επιτοίχια εκδοχή με τα μικρά τσεπάκια, οπότε άρχισα να σκέφτομαι μια βασική ιδέα για πατρόν και τον τρόπο κατασκευής του. 


Έτσι, προέκυψαν αβίαστα τρεις διαφορετικές εκδοχές αναμειγνύοντας χριστουγεννιάτικα υφάσματα με πουά, καρώ, ριγέ και μονόχρωμα. Με μαύρη floss κλωστή κέντησα τους αριθμούς, ξεσκουριάζοντας τα δάχτυλά μου όσο και τις βασικές γνώσεις που μου δίδαξε η μαμά, ενώ για το τελικό φινίρισμα προτίμησα ρέλια σε τρία διαφορετικά χρώματα. 


Μάλιστα το πράσινο το έφτιαξα μόνη μου και μέσα απ' αυτή τη διαδικασία έμαθα πώς να φτιάχνω συνεχόμενο ρέλι από ένα τετράγωνο ύφασμα. Αυτό θα σας το παρουσιάσω σε επόμενη ανάρτηση γιατί πραγματικά αξίζει τον κόπο!! 


Και θα σας επιφυλάσσω και μια σύμπραξη-έκπληξη με το Βασίλη, ο οποίος έβαλε κάτω τις μαθηματικές του γνώσεις για να κάνει τη ζωή μας ευκολότερη αναφορικά με την κατασκευή του ρελιού!!



Σας αφήνω σκεπτόμενη τρόπους για ν' αξιοποιήσω με ευχάριστο τρόπο όλα εκείνα τα ρεταλάκια και τ' απομεινάρια που έχουν συσσωρευτεί και που θα με ταξιδέψουν γι' άλλη μια φορά στη μεγάλη γιορτή!!

Φιλιά πολλά, 
Ευγενία

      

    

7 σχόλια:

LitsArt είπε...

τι ωραία ιδέα!!!
μπορει να μην ειμαστε παιδια αλλα κ εμεις ανυπομονούμε για τα Χριστούγεννα!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

αχ, αδερφάκι! και σε ποιον δεν αρέσουν αυτά τα ημερολόγια που κρύβουν εκπληξούλες! όσο για τα Χριστούγεννα, όλους μας κάνουν και πάλι παιδιά

Δημιουργία είπε...

Και εγώ Ευγενία δεν θα έλεγα όχι σε ένα τέτοιο όμορφο ημερολόγιο με μικρές χαρούμενες εκπλήξεις.

Katrina είπε...

Τι τέλεια ιδέα!!!!!

Neraides kai Drakoi είπε...

Πολύ όμορφο Ευγενία μου! Και του χρόνου!!!

Άννα είπε...

Ωραίοοοοο!

Marie-Anne είπε...

Πολύ όμορφα τα advent calendars που έφτιαξες, Ευγενία μου!!!!!
Και το συνεχές ρέλι, περιμένω να δώ πώς το έκανες!
Φιλάκια!!