Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Περιμένοντας να βγει ο ήλιος...

Γεια σας φίλοι μου!

Την προηγούμενη φορά σας έταξα ότι θα επανέλθω με φωτογραφίες από το ολοκληρωμένο, ροζ παπλωματάκι μου. Τη χάρη όμως δε μας την έκανε ο καιρός, αφού η βδομάδα πέρασε με μπόλικες βροχές κι ένα μουντό ουρανό που δεν επέτρεπε σχεδόν τίποτε! Μόνο αυτήν εδώ τη φωτογραφία κατάφερα να πάρω σήμερα. Αλλά σας υπόσχομαι πολλές περισσότερες, γιατί συν τις άλλοις θέλω να σας δείξω και τις τσιριτζάντζουλες που έκανα στην πίσω όψη για να σπάσει η μονοτονία του καρώ υφάσματος. 


Βέβαια, αυτός ο καιρός που σε κρατάει περιορισμένο και συνεχώς μέσα στο σπίτι έχει και τα θετικά του. Έτσι λοιπόν, εκμεταλλεύτηκα τα λιγοστά ρεταλάκια από το ροζ πάπλωμα κι άρχισα να συνθέτω μια μικρή κατασκευή. 


Αφού συνέθεσα τα δύο φύλλα patchwork καπιτονάρισα πάνω σε βαμβακερή βάτα με απλές, ευθείες γραμμές. 


Αυτή τη φορά πειραματίστηκα με τα χρώματα των κλωστών κι αν παρατηρήσετε πέρα από τη ροζ, χρησιμοποίησα και μια γαλάζια για να τραβήξει τα βλέμματα! 


Πώς σας φαίνεται η ιδέα;; Εμένα μου άρεσε πολύ κι επειδή είχα περιέργεια να δω πώς θα έδειχνε συνολικά η κατασκευή μου την προχώρησα αρκετά. Για δείτε κι εσείς το μικρό μου καλάθι έστω κι ανολοκλήρωτο. 


Δεν είναι πολύ χαριτωμένο;;;


Tέλος, ομολογώ ότι από την προηγούμενη Τρίτη άρχισα ένα νέο patchwork project πάλι σε ροζ τόνους. 


Μετά από πολλά κοψίματα κι άλλα τόσα ραψίματα άρχισε να φαίνεται κάτι καλό και πραγματικά ενδιαφέρον. 


Σας δίνω μια μικρή, πολύ μικρή γεύση, αλλά σας υπόσχομαι πλήρη φωτογράφιση το Σαββατοκύριακο μιας και προμηνύονται υπέροχες λιακάδες!! 


Ως τότε φιλάκια πολλά και να τα περάσετε όμορφα!  
Ευγενία

12 σχόλια:

Maria είπε...

Πολύ όμορφο γίνεται το καλαθάκι σου,μου αρέσει το αποτέλεσμα με τις διαφορετικές κλωστές που χρησιμοποιήσες κάποια στιγμή θα το εφαρμόσω....καθώς επίσης και η νέα σου δημιουργία φαίνεται τελεία με την άψογη δουλειά σου!!! Αναμένω να τα δω ολοκληρωμένα.Φιλάκια!!!

Katrina είπε...

Μαγικά χεράκια σε δράση μπράβο σου τέλεια δουλειά!!!!!!!

Nouli είπε...

Μπράβο και πάλι μπράβο σου!
Το καπιτονάρισμά σου είναι εξαιρετικό!
Το μήκος των βελονιών σου ομοιόμορφο, οι καμπύλες σου στρωτές, οι ευθείες σου ευθείες όντως!
Μακάρι να μπορούσα κι εγώ να σε φτάσω!!!

ΥΓ: Είσαι αυτοδίδακτη ή πήρες κάποια μαθήματα;

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Υπέροχο μπράβο σου..
Και το πάπλωμα και το καλαθάκι και το καινούργιο δημιούργημα σου.
Μου άρεσε πολύβουο καπιτοναρισμα.
Περιμένω τη συνέχεια.
Καλό σκ Φιλάκια πολλά.

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Κοριτσια ευχαριστώ γι' άλλη μια φορά για τα καλά σας λόγια!!
Νούλη, τα μόνα μαθήματα που έχω πάρει είναι μέσα από την πλατφόρμα του Craftsy, που πρόκειται για βιντεοσκοπημένα μαθήματα. Σας έχω μιλήσει και παλιότερα γι' αυτή την πλατφόρμα και μπορώ να πω ότι εγώ έμαθα πολλά με αυτό τον τρόπο. Επίσης έχω κι ένα βιβλίο της Elizabeth Hartman, το πρώτο που αγόρασα προσπαθώντας να μάθω τί είναι το πάτσγορκ. Nομίζω ότι κι εσύ θα τα καταφέρεις. Θα κάνω και μια σχετική ανάρτηση μελλοντικά για τις εμπειρίες μου μαθαίνοντας μόνη το quilting και ποιά είναι τα σημεία κλειδιά για μένα!

Tante Kiki είπε...

Φανταστικό και το πάπλωμα αλλά και το καλάθι!! Πανέμορφα τα έκανες Ευγενία μου!! Είμαι σίγουρη ότι και το νέο σου project θα είναι απλά υπέροχο, όπως όλα!!!
Πολλά φιλιά!

Marie-Anne είπε...

Τέλειο το καλαθάκι σου Ευγενία μου! Άλλη μιά απόδειξη, πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα μικρά υπόλοιπα για να φτιάξουμε κάτι ωραίο. Η δουλειά σου είναι πάντα άψογη!
Καλή συνέχεια και με το καλό να μας δείξεις και το παπλωματάκι και τις τσιριτζάντζουλες που έκανες!!!! Φιλιά και καλή Κυριακή!!

Σοφία είπε...

΄Εχω μπερδευτεί πια με σένα Ευγενία,
κάνεις τόσο σύνθετα πράγματα .... ζηλεύω !

DesTzav είπε...

Είναι πραγματικά υπέροχο!Είμαι ερασιτέχνης στη ραπτομηχανη και εχω κάνει λίγα πράγματα αλλά δεν έχω τολμήσει ποτέ να κάνω κάτι τόσο σύνθετο όσο αυτό το υπέροχο δημιούργημα σου!

Φιλία είπε...

Ευγενία μου, είναι πανέμορφα και το πάπλωμα και το καλάθι. Αλλά και το καινούριο προβλέπω να γίνει ένα ακόμα υπέροχο έργο. Θαυμάζω πολύ την "καθαρή" δουλειά σου και τα όμορφα χρώματα που διαλέγεις.
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Λοιπόν κορίτσια το θέμα θέλει τόλμη!! Μη νομίζετε ότι έχω φτιάξει κι εγώ πολλά και σύνθετα πράγματα ως ώρας. Περισσότερο πρόβες έκανα σε μικρής κλίμακας έργα για να μη χαλάω και πολλά υλικά. Αλλά κατάλαβα ότι αυτό ήταν και το λάθος μου. "Αν δε ρισκάρω δε θα μάθω" σκέφτηκα και πήρα την απόφαση ότι δε θα είναι όλα τα έργα πετυχημένα από την αρχή, αλλά έπρεπε να βάλω μια αρχή! Άρα βάλτε κι εσείς μια αρχή αν σας αρέσει το patchwork κι ελάτε να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας!!!

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Πήρες φορά,φόρα δημιουργική!Πολύ μου αρέσουν!!!Μπράβο σου!!!Περιμένω πάντα τις νέες σου δημιουργίες!