Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Arrows mini quilt top χρησιμοποιώντας flying geese units

Γεια χαρά σε όλους! 

Δεν περίμενα ότι ο σημερινός τίτλος μου θα περιελάμβανε μοναχά μια ελληνική λέξη αλλά τελικώς ήταν προτιμότερο από το να έγραφα κάτι σαν "Επιφάνεια για μικρό πάπλωμα με βέλη χρησιμοποιώντας μονάδες από ιπτάμενες χήνες"...


Για να μπούμε όμως στο δια ταύτα, σε συνέχεια του tutorial στο οποίο σας έδειχνα πώς να δημιουργήσετε κι εσείς 4 flying geese units με γρήγορο τρόπο κι εξοικονομώντας πάνω απ' όλα ύφασμα σήμερα θέλω να σας δείξω πώς αξιοποίησα εγώ κάποια απομεινάρια από flying geese units για να φτιάξω τρεις γραμμές από βέλη πάνω σε λευκό φόντο. Αυτά τα "μικρά παπλωματάκια" είναι βέβαια ό,τι πρέπει να για δοκιμάζεις νέες ιδέες ενώ μπορείς να διακοσμήσεις και μια μικρή γωνιά του σπιτιού σου! 

Αρχικά αποφάσισα τη σειρά με την οποία θα βάλω τα ορθογώνια για να φτιάξω τις τρεις γραμμές. Περιττό να σας πω ότι μου έφαγε πάρα πολλή ώρα αυτό, μια τα πήγαινα από δω μια τα πήγαινα από κει...τελικώς βρήκα την ιδανική θέση για το καθένα!!! Τα έφτιαξα σε τρία μικρά πακετάκια για να μην μπερδέψω τη σειρά και  μετά άρχισε το ράψιμο. 


Τα υφάσματα μεταξύ τους ράβονται καλή με καλή όπως δείχνουν και οι φωτογραφίες κι πως πάντα με περιθώριο 1/4 ίντσας. 



Αν δεν έχετε ξαναράψει πατσγορκ αυτή η εμμονή με το 1/4'' περιθώριο δε θα πρέπει να σας προβληματίζει. Στην πλακέτα της ραπτομηχανής σας υπάρχει μια εγκοπή και μια γραμμή που δείχνουν  ακριβώς αυτό το σημάδι. 


Επίσης σχεδόν όλα τα ποδαράκια είναι φτιαγμένα για 1/4'' ράψιμο. 

Δώστε βάση στις παραπάνω φωτογραφίες. Αφού ολοκλήρωσα το ράψιμο σιδέρωσα πολύ καλά τα περιθώρια από την πίσω μεριά οδηγώντας τα όλα προς μια κατεύθυνση. Αν θέλετε μπορείτε ν' ανοίξετε τα περιθώρια και στη μέση (δείτε εδώ). 

Έπειτα με το μακρύ χάρακα του πάτσγορκ ευθείασα τις τρεις λωρίδες με τα βέλη. Είναι αλήθεια ότι όσο προσεκτική και να είμαι όλο και κάποια ατέλεια θα υπάρχει. Ας είναι καλά οι χάρακες!


Να και το αποτέλεσμα σε πλήρη διάταξη. 

Επειδή αποφάσισα ότι θα ήθελα τα βελάκια μου να δημιουργούν και κάποιες ασυμμετρίες έραψε και λίγα πρόσθετα λευκά ορθογώνια για να προκαλέσω αυτό το εφέ.


Αν και δε φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία πρόσθεσα άλλο ένα κομμάτι στην αρχή της τρίτης γραμμής. Κι αφού ήμουν έτοιμη για την τελική σύνθεση του quilt top έκοψα 2 λευκές λωρίδες πάχους μιάμισης ίντσας και με μήκος όσο εκείνο των λωρίδων πάτσγορκ και τις έραψα ανάμεσα στις τρεις συνθέσεις με περιθώριο 1/4''.



Όπως βλέπετε και στην παραπάνω φωτογραφία τα "σκαλάκια" εξαφανίζονται όταν ραφτούν στο 1/4''. Αφού έραψα τις φάσες σιδέρωσα γι' άλλη μια φορά και μετά ευθείασα απ' όλες τις πλευρές. 


Για το τέλος και για να "καδράρω" το quilt top έκοψα 2 λωρίδες πάχους 3'' και με μήκος όσο οι πλαϊνές πλευρές της επιφάνειας και τις έραψα με 1/4'' περιθώριο. 


Αφού σιδέρωσα καλά έκοψα άλλες 2 λωρίδες πάχους 3'' και με μήκος όσο η πάνω και κάτω πλευρά της επιφάνειας κι έραψα με το ίδιο περιθώριο. 


Και μετά από ένα πολύ καλό σιδέρωμα το arrows mini quilt top ετοιμάστηκε! 


Για τη συνέχεια μου μένει το καπιτονάρισμα και το ρέλιασμα. Ως τότε σας χαιρετώ και για όσους ενδιαφέρονται σας υπενθυμίζω ότι ακόμη τρέχει ο διαγωνισμός μας για το βιβλίο του μήνα "Ο αφηγητής του πρωινού τρένου"

Φιλάκια πολλά, 
Ευγενία     
  
   



4 σχόλια:

Maria είπε...

Όμορφα χρώματα,επέλεξες για το έργο σου και πάνω από όλα μ'εντυπωσιάσε ο τίτλος της ανάρτηση σου.Μπράβο σου,για την υπομονή σου,στην τόση αναλυτική παρουσιάση του πρόζεκτ!!! Αναμένω να το δω ολοκληρωμένο.Φιλάκια!!!

My Little World είπε...

Ευγενία μου πολύ όμορφο αποτέλεσμα με πολύ και καλή δουλειά! Μπράβο για την τόσο καλή δουλειά αλλά και για την υπομονή σου! Ευχαριστώ για το tutorial, θα μου φανεί χρήσιμο κάποια στιγμή! Φιλιάαα

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Αδερφούλα μου! Τι όμορφο που είναι το αποτέλεσμα! Αλλά πιο πολλή θαυμάζω την υπομονή και την αφοσίωσή σου στο να το φτιάξεις τέλειο! Μπράβο, έχεις πραγματικά περάσει σε άλλο επίπεδο με το ράψιμο, αλλά και το patchwork που είναι τόσο δύσκολη τεχνική. όσο για το tutorial, λεπτομερέστατο και κατανοητό! Μπράβο κυρία δασκάλα!

Mia είπε...

Ευγενία μου, είναι πανέμορφο! Εγώ τώρα προσπαθώ να φτιάξω το πρώτο μου πάτσγουρκ. Μπράβο!